Ontruiming faillissement
Een faillissement is een ingrijpende gebeurtenis. En u moet ook nog allerlei zaken regelen, waaronder een ontruiming. Dit kost een hoop tijd en fysieke inspanning. Besteed de ontruiming faillissement daarom uit aan een partij voor wie dit een routineklus is. De Woningontruimer maakt bedrijfspanden binnen korte tijd helemaal leeg en schoon.
Wat kunnen wij voor u betekenen?
Of het nu gaat om een fabriekshal, verenigingsgebouw, bibliotheek, ambassade of magazijn: wij kunnen iedere bedrijfsruimte ontruimen na faillissement. Dit doen wij binnen uiteenlopende branches in heel Nederland en België. We regelen ook spoedontruimingen.
Onze werkwijze is snel, volledig discreet en efficiënt. We houden ons aan iedere afspraak die we met u maken. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Dat is wel zo fijn in deze moeilijke tijd.
Hoe werkt ontruiming na faillissement?
Allereerst komen we bij u langs voor een inventarisatie. We beoordelen de situatie en bespreken uw wensen. Als het gaat om een huurpand, zullen wij nagaan wat de eisen voor de oplevering zijn. Op basis van dergelijke gegevens stellen wij een offerte op. Na uw akkoord op de offerte gaan we aan de slag. Uw bedrijfspand moet bezemschoon worden opgeleverd. Dit wil zeggen dat we het pand helemaal leeghalen en netjes achterlaten. Er gaat inboedel naar nieuwe bestemmingen, de veiling, naar het goede doel en/of naar de milieudienst.
Wat zijn mogelijkheden bij ontruiming na faillissement?
Bij ons werken vakmensen die behalve ontruiming allerlei herstelwerk- en schoonmaakwerkzaamheden kunnen uitvoeren. Een handige combinatie als u het pand in de oorspronkelijke staat moet opleveren. U kunt ons onder andere inschakelen voor:
• verwijderen van vloerbedekking, parket en plavuizen;
• egaliseren van vloeren;
• desinfecteren van vervuilde ruimtes;
• pluggen en schroeven uit muren en plafonds halen;
• gaten in muren en plafonds vullen, dichten en overschilderen;
• demonteren van meubels, stellingen en machines;
• verwijderen van tussenwanden en systeemplafonds;
• herstellen van stucwerk;
• meterstanden doorgeven;
• regelen van de eindinspectie.
Als blijkt dat spullen waarde hebben zullen we deze in overleg met u overnemen. Denk aan archiefkasten, dossierkasten, hangmapkasten, losse ladeblokjes, kantoortafels, enzovoort.
Hoeveel kost ontruiming na faillissement?
De kosten van ontruiming na faillissement hangen onder andere af van de grootte van het bedrijfspand, de hoeveelheid inboedel, de mate van vervuiling en de herstelwerkzaamheden. We kunnen op deze vraag dus geen eenduidig antwoord geven. Als u beschikt over waardevolle eigendommen kunnen wij deze overnemen. De opbrengst daarvan verwerken we op de factuur, waardoor de kosten lager kunnen uitvallen.
Offerte aanvragen
Wilt u een offerte aanvragen voor ontruiming na faillissement? Bel ons gerust voor advies of voor het maken van een vrijblijvende afspraak. U krijgt bij ons direct de juiste persoon aan de lijn. Als we bij u op locatie zijn geweest stellen we een offerte op. U kunt ons ook benaderen via het contactformulier.